Followers

Monday, June 2, 2014

END OF SEMESTER

Minggu terakhir sesi kuliah. Hoyeaaaah! Bukan students je seronok, lecturer pun seronok okay. Berkongsi rasa seronok itu sama-sama. Baru adil. HAHAHA.

Since dah last kelas, bergambar kenangan itu kemestian.  Ini mmg acara wajib every sem, end of the semester! Cliché.

Selama mengajar kelas ni, aku tak pasti apa sebenarnya 'rasa' diorang pada aku. Diorang suka ke tidak, boring ke tidak, enjoy ke tidak. Entah taktahu.  Itu semua aku malas ambil tahu. Tapi bilamana diorang ajak bergambar, masa tu terdetik, aku rasa aku dapat menambat hati diorang sepanjang sesi pengajaran kami berlangsung.



Dan paling aku suka, aku tak rasa ada gap dengan students Cina/India. Ini misi aku setiap kali dapat kelas baru, cuba  untuk close dengan semua even Chinese/indian students.

Alhamdulillah.
Ini muka-muka ceria kesayangan aku. Sampai bila-bila tetap kesayangan.










No comments: